torstai 10. tammikuuta 2013

Toive

Minä odotan sitä hetkeä
kun kaikkialla on hiljaista
ja on vain sinä ja minä

Minä odotan sitä hetkeä
kun hiljaa supisemme
kauniita sanoja
hengitykset toistemme kasvoilla

Minä odotan sitä hetkeä
kun silmäni tottuvat pimeään
ja yön hämärä
paljastaa minulle kasvosi

Minä odotan sitä hetkeä
kun saan pehmeästi sormenpäilläni
piirtää poskipääsi
silmäsi
suusi
leukasi kaaren

Sinun kanssasi minä tahdon
elää, opetella ja oppia
Sinun kanssasi kaiken kokea
Sinun kanssasi minä tahdon
käsi kädessä kulkea
Sinun rinnallasi minä tahdon
vanheta

Sinun kanssasi minä tahdon
jatkaa matkaa
vielä huomisenkin tuolla puolen

6 kommenttia:

  1. Oi että, kylmät väreet. Olen niin onnellinen sun puolesta. <3

    Ps. Ihan kamalaa mutta mä toivon, kun pimeä laskeutuu ja käydään nukkumaan, että ehdin saada unenpäästä kiinni ennen kuin mun raksu alkaa kuorsaamaan. Että meillä ei hirveesti siluetteja piirrellä. Tähän on tultu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Joo, tiiän mä tonki :D Ja kuule, totuuden nimissä... osaa se munki raksu kuorsata ;)

      Poista