torstai 18. lokakuuta 2012

Mun isopieni mies

Mun Surffitukka
Mun Skeittaripoika
Mun Suupaltti
Mun Viilipytty
Mun Ninja
Mun Kyselijä

Sinä, joka eilen kuulit, ettei sulla ole hiihtolomaa
ja meinasit saada slaagin luullessasi
ettet enää IKINÄ saa hiihtää

Sinä, joka pärisytät ärrrrrrääää niin
että seinät raikaa

Sinä, joka päiväkodissa olit laulanut Jesse Kaikurantaa
ja surkuttelit kotona kun muita oli naurattanut

Sinä, josta isona kuulemma
tulee rrrrrrrokkari
Ja trrrrrukkikuski

Sinä, joka pahvinpala jalkojesi alla
jaksat päivästä toiseen treenata
täydellistä Frontside Ollieta

Sinä, joka keskittyessäsi et kuule
etkä näe mitään

Sinä, joka pienempänä vuodatit krokotiilinkyyneleitä
kun Dumbon äiti joutui häkkiin
Niin. Ja pakotit mut kerta kerran jälkeen
lukemaan sadun uudelleen.
Aina vaan uudelleen
kunnes sua ei enää itkettänyt

Sinä, joka höpinöilläsi olet
sulattanut kaikkien sydämet

Sinä, joka olet luvannut rakentaa mulle
niin ison talon, että se ulottuu
taivaaseen saakka

Sinä, joka vieläkin kapuat päivittäin mun syliin
ja sanot, että rakastat

Sinä, tiedä sinä se tänään...
Tiedä se aina
Sä olet mulle kaikkia maailman aarteita kalliimpi
Mun kaunis poikani
Mun oma kultani

Sinä, joka tänään täytät viis vee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti