tiistai 12. kesäkuuta 2012

Tule mun luo


Taas tänään mä ajattelin sua
Ja oikeestaan eilenkin
Usein vaellat mielessäni, muistoissani,
kauneimmissa unissani

Mä ruusun sulle tuon,
rakkaudella sen sulle kannan
Katson taivasta ja toivon
Toivon, että sä näet
Pilven päältä katselet
ja kannat mua

Anna mulle voimaa
Auta mua jaksamaan
Tule mun lähelle
ja silitä mua hiljaa

Tule mun luo
vaikken mä sitä tiedä
Ehkä unessani tunnen 
kosketuksen, henkäyksen

Tule mun luo.
Ja kuiskaa mulle salaa
Kerro, että sä olet siinä

Älä mene ennen aamua,
pidä musta kii
Huomenna
pidä vielä lujempaa
Sillä huomenna mä kaipaan,
kaipaan kovemmin kuin koskaan
Huomenna, kun mä herään
Yksin

2 kommenttia:

  1. Titta! Ihania runoja! Mulla tuli tän runon aikana kyyneleet silmiin! Sanaton...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos JOnna! Oli kiva huomata, että olit löytänyt tiesi tänne!! Tervetuloa kerhoon ;)

      Niin, arvaat varmaan, etten mä paljon nähnyt mitä mä näppäilin tätä kirjoittaessa. Paljonhan se ikävä muuttaa vuosien saatossa muotoaan, mut ei se kyllä koskaan katoa.

      Poista