torstai 14. kesäkuuta 2012

Mun tuki ja turva


Niin järjettömästi me ollaan yhdessä koettu
Tuskien kautta hiouduttu tiiviiksi kaksikoksi
Jaettu surut
Ja sitäkin suuremmat ilot

Oli aika, jolloin sä tarvitsit mua
Ja mä olin ja pysyin
En mä aina osannut toimia,
tai sanoa, oikein
mutta parhaani yritin
Ja se onneksi riitti

Nyt on koittanut aika
jolloin mä olen tukeutunut suhun
Enemmän kuin koskaan ennen
Enemmän kuin keneenkään muuhun

Sä olet antanut mulle voimaa
Sä olet tukenut mua
Sä olet ollut lähellä
ja kuunnellut
Auttanut arjessa
kulkenut rinnalla

Koskaan sä et ole mua tuominnut
Kuten en mäkään sua
Siinä kai se taika

Sä olet mulle niin rakas
Sä olet mulle niin tärkeä
Sä olet mun maailman paras sisko

Kiitos olemassaolostasi


2 kommenttia:

  1. Olipas kaunista! Mä mietin runon aikana, keneen sä viittaat, mieheen, ystävään, vanhempiin...? Tää sopis moneen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin, on munkin elämässäni monta, joille voisin nää sanat osoittaa. Onni on oma tukiverkko <3 Ja ehdottomasti iso onni on oma sisko <3

      Poista